måndag 10 september 2012

Mååååndag

vid tangenterna: Jessica kl. 09:11
Herregud, veckorna går så fort just nu... och helgerna går ännu fortare än vardagarna. Swoooosch säger det från fredag till söndag kväll.
Igårkväll åt vi och Jenny, Jens & ungarna middag hos mutti. Mammas soppa och hembakta bröd och så en helt STÖRT god äppelpaj till efterrätt... Det känns så lyxigt att kunna ses sådär bara på söndagskvällen utan att det är ett projekt. (!!)
Älskar min familj.

För stunden så är soffan mitt högkvarter för dagen, jag har en massa datorteknik att läsa så jag kan lika gärna sitta här som någon annanstans.☺

Jag längtar till adventstider! Jag veeeet mutti och Jenny, ni kräks på mig nu: men jag kan inte rå för det! Haha. Jag är helt lyrisk över det faktum att jag ju kommer vara ledig alla advent i år.:D Och jag är sjukt sugen på mina och Tobbes lussebullar... De är faktiskt de godaste jag vet. ☺



Nej, dags att ta tag i plugget igen. Jag ska förska beställa nya gardiner till vardagsrummet idag också. Japp.
Later cupcakes!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos