tisdag 18 september 2012

En låda från Lagerhaus, ouuuwwhh!

vid tangenterna: Jessica kl. 22:22
Nyfiken i en strut.
(det hade varit väldigt fyndigt om Puff hade haft en sådan där veterinärstrut på sig här)

Ta-daaah!! Lådans innehåll minus ett duschdraperi.

Doftljus för höstmys, badrumspimpprylar och två festliga martiniglas i plast som jag bara inte kunde motstå. De ser ju så festliga ut.  Såg dem på någon blogg för minst ett halvår sedan och minns att jag undrade var de kom ifrån. :D
Duschdraperiet var sådär halvkul, det är i plast med svart medaljongmönster. Jag tycker jättemycket om det vi har haft de senaste åren, det vita med en stoooor ros som ser "korsstygnad" ut från H&M Home, men jag vill ha lite omväxling! Nu blir det nog ett annat jag har spanat på från H&M ändå... Haha.

En parantes på det:
Jag är för övrigt lite (eller mycket) irriterad på hm för tillfället för vi beställde lakan från dem för snart en månad sedan som jag längtade så efter att få hem. Sedan när paketet kommer så har de skickat FEL lakanset! Och de har fått tillbaka det sedan två veckor (bekräftelsemail, ni vet) men vi har fortfarande inte fått de rätta. ARRGGGHHHHH. Jävligt irriterande.

2 kommentarer :

Hello cupcake on 19 september 2012 kl. 09:16 sa...

Ååhh, måste nog också klicka hem lite doftljus =)

Jessica on 19 september 2012 kl. 10:49 sa...

Jag är inte superimponerad av deras doftljus ärligt talat - IKEAs är bättre! Men de duger... Det i burken gillar jag! Och de kanske doftar roligare när man eldar dem:)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos