onsdag 19 september 2012

Äntligen onsdag!

vid tangenterna: Jessica kl. 13:49
Det kändes som onsdag både i förrgår och igår tyckte jag, så det är skönt att veckan har kommit ikapp mig nu, hehe. Jag har ätit lite sen lunch nu efter att ha varit ute på en lunchpromenad i höstvädret. Riktigt skönt ute, verkligen. Nu dricker jag Gräddviol-te och ska fortsätta skriva om WLAN. ☺

Förresten, om h&m-strulet jag nämnde igår: Det blir värre! Det var Tobbe som beställde lakanen, så vi loggade in på hans användare igår och såg till vår förvåning att lakansetet enbart hade blivit returnerat - dessutom var det registrerat som "rätt" och inte som det där randiga vi faktiskt fick. Och trots att jag fyllde i returordern att vi returnerade det för att det var fel och angav att vi ville ha samma lakan som vi redan beställt så hade de inte registrerat någon ny order, utan bara angett att lakanen var tillbakaskickade och satt tillbaka pengarna till Tobbe. ARGGGGHHHHH. Jag blir galen!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos