onsdag 12 september 2012

Statusuppdatering.

vid tangenterna: Jessica kl. 13:10
Minirosen jag fick av Lina W förra söndagen är så fin nu, knopparna börjar slå ut. (:
Jag hänger inte riktigt med på att det "bara" är onsdag idag, av någon anledning är det torsdag i mitt huvud. Mycket konstigt. Jag multitaskar idag! Tvättar maskin efter maskin under tiden som jag pluggar. Vi har bara slängt ihop en maskin då och då de senaste veckorna, så vissa saker i botten av tvättkorgen har legat där i flera veckor nu. INTE OKEJ. Idag tvättar jag upp ALLT. MOAHAHAHA. *vansinnigt skratt*
Ikväll börjar ju äntligen Bonde söker fru igen! Hahah weeeee!! SOM jag har väntat!;) Är inte det ett säkert hösttecken så vet jag inte vad som skulle vara det. (hehe)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos