måndag 3 september 2012

Måndag med lite måsten

vid tangenterna: Jessica kl. 09:55
Hej och god morgon buddies!☺
Usch vad seg jag är idag :( Inte alls med i gemet känns det som. Helgen gick ju undan, som vanligt, och så var det måndag igen och eftersom jag var sjuk i helgen - och fortfarande är småkrasslig så var jag ju knappt utanför dörren, därför måste jag verkligen ta mig ut i friska luften lite idag. Jag känner det i kroppen liksom. Haha. Det är så höstigt i luften idag... Känns fräscht på något sätt. Svalt men inte kyligt. Bra.
Dessutom måste jag klura vidare på min programmeringsuppgift. Det mest kreativa jag gjort hittills idag är att byta sockerskål på köksbänken. Med andra ord är det dags att ta tag i pluggandet nu. Hjärnan känns jääävligt seg bara.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos