torsdag 6 september 2012

Hej hej hej hemskt mycket heeeejj

vid tangenterna: Jessica kl. 09:48
UNDERBART höstväder idag igen, eller vad sägs? Idag är det inte ens mörka moln i horisonten, till skillnad från igår. Perfekt golfväder för Tobbis och hans kollegor! Det är nämligen dags för deras årliga. . . golfturnering? tävling? Ehhm golfrunda idag och Tobbe har längtat efter detta sedan... ja, sedan förra årets omgång. De styrde upp som en "uppvärmningsvariant" i våras, men de fick avbryta efter typ nio hål eftersom det började hällregna (sådär som det gjorde i fredags, riktigt HÄLLregn alltså) när de var ute då.
Idag ser utsikterna betydligt bättre ut, m a o. När jag tänker på det så kan det ha varit där som Tobbes besatta fixering av vädret startade! Han var MYCKET besviken på väderleksrapportens felaktighet då.

Idag står programmeringsläsning på schemat först och främst, jag har 32 sidor att läsa för nästa veckas inlämningsuppgifter och i datakunskapen är det typ... bara 200 sidor. Eheeeeheeee.. he? Om windows, förvisso. Jag är ganska bra på windows.

För övrigt: IDAG VILL JAG HA MITT TE från tefrossa! Kom igeeen!
Och idag ska jag nog testa att springa igen efter mitt ofrivilliga uppehåll - förkylningen känns i stort sett borta (peppar peppar). Weeeee!
Latergater!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos