söndag 23 september 2012

Det är söndag och alla mina rubriker verkar handla om vilken dag det är numera.

vid tangenterna: Jessica kl. 22:48
Höstsolen tittade ju förbi i några timmar under dagen. Vi passade på att gå ut lite då, vi tänkte ge Expert-utförsäljningen en tredje och sista chans (fredags: fullknökat, evighetskö och senare på kvällen fick vi inte ens komma in, igår: kö utanför butiken, vi kände att "naaaahh") men - quelle surprise! - det var helt igenbommat idag. Vi kilade vidare till centrum, mötte upp mutti där och följde med henne hem en snabbis för att hämta hennes Magic Bullet som jag ska låna ett tag - min har strukit med:( Min var dock en kopia - mamma har THE REAL DEAL. Med muggar med handtag och tillhörande färgringar för att kunna skilja muggarna åt! Hahaha;) När det kommer till smoothies (eller smuttis, som man också kan säga, heheheee) så är den mixern THE SHIT. 

THESE BOOTS ARE MADE FOR WALKIN!
Muttis "Ernst-kaka" med lavendel och viol. SÅ GOD! Hon hade med den som efterrätt igår☺

Banan & jordgubbs-smoothie! 


Balkongen i höstsolen:



Nu, mina vänner, säger jag god natt. Jag kan verkligen inte fatta hur fort den här helgen har gått... Nästa ska vi ha Lilly hos oss lördag-söndag! Det ska bli så myyyysigt.♥ Först är det dock en veckas javaplugg att ta tag i. Men att träffa min (min min miiin!) Sofia i fredags gav mig en boost faktiskt. Känner att jag är laddad igen! RECHARGED!:)
Puss puss puss puss

1 kommentarer :

Hello cupcake on 24 september 2012 kl. 10:43 sa...

På media markts hemsida kostar den i Nacka fortfarande 499!
Visserligen i Nacka..

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos