lördag 1 september 2012

Lördag den första september

vid tangenterna: Jessica kl. 18:41

Lördagsfika och så. Och jag var riktigt uppstyrd fram tills vi kom hem efter att ha varit och handlat och hämtat thailunch, sedan kraschade jag på soffan med min konstiga förkylning. Ica har kommit med Stevia-tabletter också, det gillar jag.
Jag har handlat från sportamore för första gången, det blev två ordrar för jag hittade en träningsbh som jag har velat ha hur länge som helst efter att jag redan beställt de andra två grejerna. Gah. JAJA. Lite te nu vore trevligt. Javisst.

2 kommentarer :

Elias on 5 september 2012 kl. 11:00 sa...

Hey Jessie. Bullen du åt i lördags såg ju inte helt fel ut, jag skall nog unna mig en liknande idag faktiskt :)

Hoppas att din beställning från sportamore.se gick smidigt och att du blev nöjd med produkten.

Ha det fint! /E

Jessica on 5 september 2012 kl. 16:31 sa...

Hej Elias!
Bullen var MYCKET god, precis som den ser ut på bilden... slemmig men mättande;)

Jag har hämtat ut mina produkter idag och allt var superfint.:)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos