söndag 18 mars 2012

Söndagskväll, läggdags.

vid tangenterna: Jessica kl. 22:43
Den här helgen var bara så bra. Tack helgen, det gjorde du bra!

Jag har:
- kört bil, både igår och idag. Roligt! Jag är taggad till tusen. Teoriboken framstår till och med lite roligare nu med nya, pigga bilen.
- tvättat x antal ggr. Känns som om jag tvättat varenda dag den här veckan. Men det har jag inte. Nejdå.
- gosat med min fina kille.
- gosat med katterna.
- smidit planer.
- hängt med la familia och...
- ätit Kerstins mazarinkaka (och annat gott som sitter som en smäck i kistan)
- ätit pizza på Al Porto. Vi tog upp nästan ett helt långbord.
- blivit uppläxad av min kära guddotter om att det VISST finns sugrör på Al Porto om man bara KOLLAR.
- noterat att Jolenes näsa rymmer nästan ett helt Jolene-finger!
- skrattat.
bild via weheartit

Som sagt, en tres bien helg! Nu har jag en kort arbetsvecka framför mig innan jag går på helg torsdag till söndag. Nästa helg blir det Ikea! Yaaaaaaaay! säger jag, skjut mig! säger Tobbe. Jag kan bjuda honom på fika på 5-kronorfiket så blir han nog glad!;) Vi ska nog kolla sängar då också, inte nödvändigtvis bara på Ikea dock.
Nu: sängen. Nattis!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos