fredag 23 mars 2012

I got this, you got this!

vid tangenterna: Jessica kl. 17:59
FREDAG!
Plus lite mys på det. You know what it is. :)
Vår plan är att äta en lättare middag i form av gott bröd och en kalkon- & avocadoröra jag gjort. Sedan har jag faktiskt piffat till det lite extra med chokladdoppade jordgubbar! Exotisch. ("Det betyder bra på tyska.")
Sedan blir det nog Breaking Dawn pt1, ohhhjäääähh. Tobbe ba gör våååågen, liksom.

Såhär föreställer jag mig morgondagen förresten:
Vi åker till Ikea. Vi skuttar glatt omkring därinne och ler varmt mot alla andra som råkar vara där samtidigt. Nere vid "inredningsbutikerna" med småprylar ohhh:ar och aaahh:ar Tobbe åt allt jag visar honom och tycker att jag är ett geni inom ekonomisk inredning. Väl framme vid kön så står vi utan yrsel eller trötta ben och diskuterar aktuella ämnen såsom (googlar) att barnfattigdomen har minskat i Sverige sedan 1997.
Väl hemma skruvar vi glatt ihop balkongmöblerna medan vi sjunger och dansar till den där Mamas and papas-låten, ni vet, "I can´t seem to be loving nobody but youuuu for all my liiife!"  och sedan inviger vi möblerna genom att sitta och filosofera i solnedgången därute.

Mhm. Om jag visualiserar att det ska hända så kan det bli så!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos