måndag 19 mars 2012

From the rooftops I remember there was snow, white snow

vid tangenterna: Jessica kl. 23:37
Den här bilden är inte från idag. Den är snarare en dryg månad gammal. Nästan två. Känns inte så avlägset, men på samma gång väldigt mycket just så.

Jag behöver dagar som den här för att komma igen liksom. Jag har ändå fått en del krumelurer i mitt huvud att rätas ut till raka linjer idag och det är alldeles strålande, på riktigt. Jag känner liksom att jag är redo att röra mig framåt. Det är en skön känsla.

Tobbe spelar poker-SM, det går bra för honom ikväll. Jag glömmer bort tiden när han sitter uppe fortfarande på det här viset, annars går han liksom och lägger sig vid tio och det brukar göra att jag också drar mig mot sängen i tid. Nu är ju klockan mycket! Vi hörs imorgon, alles. Puss & Gonatt!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos