fredag 2 mars 2012

En god nyhet mitt i krasandet av mitt brustna hjärta:

vid tangenterna: Jessica kl. 13:59
Vi har hittat en bil. Ska hämta den ikväll. En jättefin Nissan Primera -02:a som vi är jätteglada över att ha hittat. Så idag har vi båda ordnat inför ikväll: Tobbe har ordnat pengar och jag har köpt Yankee Candle´s CarJars! Tur att vi kompletterar varann så bra.
:)


Jag kan inte sluta lyssna på melankoliska vårlåtar. Mest Here comes the sun. Men andra också. De passar min sinnestämning utan att vara för hjärtskärande. (The drugs don´t work = för hjärtskärande. Inte bra om man är ute och går och vill hålla grinfejset borta. Samma sak med Sky blue and black.)
Det känns bara så orättvist att det blir vår och Bertil inte får uppleva den.
(Det är tungt idag.)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos