torsdag 29 mars 2012

Kusmi Tea: St Petersburg

vid tangenterna: Jessica kl. 22:14



Min favorit i Kusmi-familjen so far är "Anastasia" (Earl Grey med citrusväxter och apelsin-blommor), men eftersom jag drack det så mycket hela hösten och vintern så kände jag för lite omväxling nu när värmen och ljuset stegar in i våra liv igen. Jag fastnade för "St Petersburg", och ni kan ju läsa på bilden ovan vilka komponenter det innehåller. Jag ångrar inte mitt köp!:)
Smaken påminner en del om Earl Grey Grädd (brukar finnas i lösvikts-sortimentet i matvarubutikerna), fast det drar mer åt det blommiga hållet. Passar bra nu till våren och sommaren.

2 kommentarer :

Elin on 30 mars 2012 kl. 19:19 sa...

Fick massa té i födelsedagspresent och jag gillar också Anastasia!

Jessica on 1 april 2012 kl. 23:44 sa...

Det är bra grejer!!

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos