lördag 5 november 2011

NU är vi hemma.=)

vid tangenterna: Jessica kl. 22:29
Jag försökte maila ett inlägg från mobilen förut, men det tycks inte kommit fram. Typiskt!
Nu är vi iaf äntligen på plats och KATTERNA ÄR HÄR, äntligen. Som jag längtat! Den stunden de sticker ut sina små nosar ur transportburarna - då är flytten fullkomlig. Det känns verkligen så.
Vi har redan haft mysbesök på e.m av Jenny, Jens, Lilly & Jollis. De kom med Jennys hembakta äppelpaj! Det satt som en smäck i kistan:)

Nu upptäckte Tobbe just att hans golvskydd till datorstolen troligen glömts kvar i hyrbilen. Gaaah, hatar sånt! Vi får ringa OK imorgon, så fort vi vaknar. När det nu blir... Vi är TRÖTTA! :D
Tog första duschen här i Drömmis för någon timma sedan - det var underbart, kan jag säga. Har känt mig så sjuuuukt ofräsch efter allt spring upp och ner i dessa trappor. Tur att det verkligen, verkligen, VERKLIGEN är värt det!;) Mina ben känns dock som om de kommer vara svullna som stockar imorgon. Mamio.
Nu ska jag gå och mysa med sambo och kissar, PUSS!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos