onsdag 9 november 2011

Guten moooorgen!

vid tangenterna: Jessica kl. 10:25
Jag glömde ju visa er Regolit-lampan på plats igår, som jag hade utlovat.
Här har ni den! Och så ser ni Isala-bordet i bättre ljus också. :) Soffan ser lite stökig ut just nu... Vi köpte en extra pläd att lägga över för att försöka hindra katterna från att köra dragrace längs kanterna, men jag får inte till det riktigt. Om ni undrr så står ny soffa på listan över nästa års investeringar - men ny säng måste komma före. Min rygg dör en långsam död i vår nuvarande.
Oh no! Jäklar vilken dimma det drog in nu! Fasen då, jag som var så lycklig över att ha en klar vy över utsikten... Jag såg till och med vattnet från balkongen! Det nämnde grannen under, han som de anlitade för att städa vår lägenhet, att han insett när han städade. Han var avis, för den utsikten har inte han. Hihiii. Vi har i alla fall inte sett skymten av den utsikten och tänkte att han kanske sett fel (haha), men idag när jag gick upp så såg jag den! Jag försökte ta kort, men det blev sådär genom det halvimmiga glaset, haha. Ser ni där, bortom träden? Jaaa, den känns ju löjlig i jämförelse med vyerna från de andra fönstren, men ändå! Fint!
Ooooch på tal om utsikten (som jag kommer tjata om tills det blöder ur ögonen på er av att läsa om den)...
Jag kan vänja mig vid att vakna upp till det här, det kan jag. Det kommer bli tufft, men det ska gå. ;)

Näe, jag ska spana på lite gardiner nu innan jag sätter igång och röjer igen. Latergater!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos