söndag 27 november 2011

Adventsmys med la familia i Drömlägenheten.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:18

♥♥♥♥
Åhhhh, jag är så glad, så glad över att kunna få plats med fler än max fyra gäster utan en jäkla massa meck och fix - utan att det blir ett stort, jobbigt projekt! Idag var hela familjen på "min sida" här och firade advent. Pappa och Kerstin offrade sig och satt i soffan, men ändå; vi alla fick plats!:D Vi får skaffa ett större bord framöver. :) Eller ett sådant där ihopfällbart som man bara kan stuva undan när det inte används.

Jag fick till och med JÄTTEfina saker som jag blev kalasglad för, men de kan jag visa imorgon. Värsta bonusen liksom. Jag får ha min familj här hos mig OCH får presenter! Som sagt, bästa första advent jag kan minnas!;)

Nu ska jag gå och lägga mig och titta på Love actually som går på trean tills jag somnar!:) Imorgon ska jag till min frissa (såklart, vore ju dumt att gå till någon annans när jag har bokat tid hos Sara), det behövs klippas lite toppar och så nu. Jag har inte klippt mig sedan i maj! Knasigt.
En liten adventshälsning till sist, bara:
PUSS!♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos