måndag 7 november 2011

Jouuhouu!

vid tangenterna: Jessica kl. 16:30
Jag ska skruva ihop vårt fina (förhoppningsvis) soffbord nu, därefter ska jag packa upp linneskåpet och sedan ska jag försöka få upp åtminstone ett par gardiner. Håll tummarna för att klockan samarbetar med mig!=)♥

Såhär såg vårt sovrum ut förut. Vi har fått det ommålat i en vit kulör (tror det är Alcro) med namnet "Fashion white" som bryter aaaaningens mot grått (man ser det i jämförelse med taket) vilket ger ett mysigt, lite varmare intryck faktiskt. Jag är så nöjd att det är helt galet. Älskar vitt. Vittvittvitt. Mmmm.
Ska visa er hur det ser ut nu, sen. Förstås. Just have patience, young padawans.

Nu kallar soffbordet på mig! Puss sålänge kompisar!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos