måndag 21 november 2011

Jag har julpimpat mobilen!

vid tangenterna: Jessica kl. 19:04
Jag är en sucker för att leka med bakgrunder och sånt på mobilen. Följaktligen är live wallpaper-appar något som jag tycker är värt att lägga några kronor på då och då. DualBoot gör de bästa! :D Idag köpte jag den nya, Christmas HD. Jag har sedan tidigare deras Celtic Garden och Season Zen Garden och jag ääälskar dem eftersom man kan anpassa en hel del detaljer. I jämförelse med Christmas HD så är dessa val nästan skrattretande, dock. Du kan anpassa så gott som allt! (se videon på android market)
Ser ni fotot av Tobbe på spiselkransen? Hahah;) Och notera att kalendern förkunnar hur många dagar det är kvar till jul! :D För att inte tala om våra namn på sockorna...
Just nu har jag ett lite "lightmode" på det, senare ska jag lägga till en massa andra detaljer. Ohhjäääh. 

Nu ska vi kolla på Masterchef USA (USA måste ropas med en bokstav i taget på amerikanska: U!- S!-A!). Puss!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos