onsdag 2 mars 2011

Uggabugga

vid tangenterna: Jessica kl. 23:31
Hejhejhej hemskt mycket hej,
jag har laddat med alvedon och koffeintabletter på nattduksbordet så att det första jag gör när alarmet ringer imorgon är att ladda för dagen. Bee lät livrädd när jag ringde till jobbet förut - för att säga att jag kommer imorgon MEN att jag knappast är den vassaste kniven i lådan (knivstället?) för tillfället. Hon blev glad då. Jag kör all in imorgon, så får vi se hur det går! :)

Mina cdon-grejer kom idag. Jag kom på att jag HAR ju redan Martina-koden! Fick den ju i julklapp när den kom ut för x antal år sedan. Hahaha. Virrpanna.
Jag köpte en limited edition-upplaga av Katy Perry-plattan - som är "COTTON CANDY SCENTED". Jo, det står tom så på förpackningen. Det tyckte jag var festligt.

Okej. Nu går jag och lägger mig. GONATT!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos