måndag 21 mars 2011

Donna & Randy

vid tangenterna: Jessica kl. 17:40
Varje gång jag lyssnar på Journey så kommer jag att tänka på That 70´s Show. Fan vad den serien var bra!
Varför jag kopplar just Journey till den är för att det var där jag hörde talas om dem för första gången. När Randy ska bjuda ut Donna för första gången så köper han biljetter till - ja just det - Journey, för han har fått för sig att hon gillar dem. I själva verket tycker hon att de är det töntigaste bandet som någonssin existerat, ungefär, men hon säger inget eftersom hon inte vill såra honom. Jag minns inte om hon kryper till korset och erkänner sedan eller om de går på konserten...




Aaaaanyways! Fram till jag såg den här filmen (The comebacks) sommaren 2007 hade jag ingen större koll på dem, men det var den här scenen som fick mig att gå all in med deras musik (haha!):



Hur kan man inte älska Journey efter att ha hört Don´t stop believin´?! Just sayin.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos