tisdag 22 mars 2011

Att driva runt i lugn och ro på Coop

vid tangenterna: Jessica kl. 20:00
... eller dylik stormarknad är oerhört underskattat. Igår tog jag en "långpromenad" till Coop Forum (eller Coop Extra, vet inte om de har bytt namn än? yeye) och spenderade de första 20 minuterna där med att lukta på tvålar och bodylotions och spana på hår- och sminkgrejer. Precis så som jag tycker om att göra - och precis så som jag aldrig får ro till när Tobbe är med. Han vill helst svepa genom affären som en tornado, som om det är en tävling eller ett mission på liv och död. 
Jag kan säga att jag gör fler ogenomtänkta köp  av saker jag inte behöver för att han stressar mig till att fatta ett snabbt beslut, istället för att låta mig stå och fundera och tänka efter! Och sedan suckar han över att jag köper onödiga grejer... Ja. Ni vet. Ska vi säga det i kör? 1,2,3; KILLAR
Jag fick med mig en nice tvål, sminksvampar - som jag varit i desperat behov av länge - och världens bästa keramiska jätte-rullborste. Älskar den redan! :D

Nu är det Simpsons, gotta goooo.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos