lördag 12 mars 2011

Jag kan kalla dig... Lind(Al)ex(a)

vid tangenterna: Jessica kl. 23:27
Idag slog jag till på en fin väska som jag blev förälskad i på Lindex igår. 
Eftersom den är ogenerat inspirerad av en viss drömväska (Mulberry "Alexa", någon? Den tycks inspirera flera kedjor just nu - vilket är jättetrevligt, men är de inte lite sega? Den är ju inte superny.) så kände jag att jo - jag kan unna mig den här för 199 pix. Då sparar jag ju typ 7 - 8000! Sicket klipp.
Väldigt bra storlek också, det var det jag föll för först. Inte så stor att jag lassar i för mycket grejer och får ont i ryggen men inte heller pyttepytte så att jag får lov att sålla bland mina crucials.

1 kommentarer :

Anonym sa...

åh dessa väskor! ;) hittade en på hm som ja vill ha. Men eftersom de jag har inte får plats nånstans kanske man inte ska köpa fler. tre väskor ligger på golvet just nu..... hahaha

natta

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos