lördag 5 mars 2011

ZzzzZzzz...?

vid tangenterna: Jessica kl. 23:48
Jag har sovit så jäkla mycket de senaste dagarna. Sedan jag kom hem från mitt misslyckade försök att jobba i torsdags morse så har jag mestadels legat på soffan, tittat lite på tv och sovit. Vaknat till, somnat om. Och så tänker jag att "jaaaja, nu kommer jag sitta uppe halva natten istället", men nejnej; vid 22-tiden är jag dödstrött. Fattar inte att jag hållit mig vaken fram till nu ikväll.
Det främsta skälet till att jag bor i soffan och inte hänger vid datorn och spelar Sims är att min näsa inte rinner när jag ligger ner, vilket a) inte gör så att jag förstärker de snygga skavsåren jag fått runt näsan samt b) förhindrar att jag får ont i huvudet av snörvlandet.
Förstå att jag förbrukade en BOX med Kleenex på mindre än 24 timmar. Var tvungen att köpa en ny när vi handlade på dagen idag - den andra köpte vi igår kväll. Dessutom verkar min stavning och ordförrådet ha blockerats av snor också, så jag ber om lite överseende med konstiga formuleringar och felstavningar (även om jag brukar gå in och rätta till dem efterhand om jag upptäcker dem).

Nu står jag inte ut längre här, nu förflyttar jag mig till sovrummet. Gonatt.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos