tisdag 29 mars 2011

Kväll

vid tangenterna: Jessica kl. 21:45
Hejhej hallå,
jag har precis ätit upp mitt sista naturgodis i väntan på att Tobbe ska bli klar med xboxen. Innan dess kom jag ut ur duschen efter att ha tränat. Jag insåg att mitt stegantal var oacceptabelt lågt (vi kör ju stegtävling med jobbet, så jag har stegräknare på mig konstant) så jag var tvungen att göra något åt den saken.

På fredag ska jag till optikern på kontroll. Jag kom på att jag hade en påminnelse på kylen ang om att boka tid när jag satt och spelade tidigare idag. Jag tror jag behöver byta glas i mina bågar, jag känner att jag blir trött i huvudet av att läsa den lilla texten i spelet. Det kommer dock inte som någon superstor överraskning eftersom jag har lite högre styrka i linserna än vad jag har i glasögonen.

Det känns som onsdag idag. Varför känns det som onsdag? Konstigt. Typiskt. Hade det varit det hade jag bara haft en dag kvar på jobbveckan. Nåvääääl.
Jag ska borsta tänderna. Farväl!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos