onsdag 30 mars 2011

D-vitamin

vid tangenterna: Jessica kl. 19:01
Imorse vaknade jag upp med en känsla av noll verklighetsförankring för varje gång alarmet ljöd efter att jag snoozat. Jag hade helst legat kvar och fortsatt sova, men släpade mig upp och gjorde mig iordning. Mascaran kändes dock som överkurs, så den sket jag i.
Jobbade till 15 och hade tänkt gymma, men var i en sådan koma att jag bestämde mig för att ta en omväg hem istället och passa på att få lite extra d-vitamin. Omvägen blev upp på stan, in på Lindex där jag shoppade... strumpor. Söta strumpor! Eftersom jag är en barfota-människa så tänker jag inte så mycket på strumpor. Jag snor Tobbes. Men nu har jag några till par som är mina egna. Yaay.

Här är förresten porslinsburkarna jag nämnde igår. 25 kr styck. Först tänkte jag strunta i "Sylt"-burken, men sedan blev jag så ledsen av tanken på att den skulle stå ensam kvar... och dessutom skulle jag säkert ångrat mig och köpt den senare ändå, så jag är glad att jag tog alla tre på en gång! :D Jag har en teburk i samma stil sedan tidigare (fyndad på loppisen i ishallen), ni ser på bilden vad små och söta de är i jämförelse? Sånt gillar jag. Smått. Och stort. Och fint.


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos