torsdag 3 mars 2011

En obehaglig sanning slog mig i fredags

vid tangenterna: Jessica kl. 18:36
Svenska GLAMOUR finns ju inte längre! Tidningen alltså.Tydligen kom det sista numret i oktober förra året. Uppenbarligen har jag inte direkt saknat den eftersom jag inte inser att den gått i graven förrän ett halvår senare, men nu när det är ett faktum även för mig... FAN VAD JAG VILL LÄSA GLAMOUR!
Jag kopplar Glamour till sommar. Tack vare det lilla formatet (samma som Cosmo finns att få tag på, även) så passar den så bra i strandväskan.
Utöver Elle - som jag är en trogen helårsprenumerant på - så var Glamour magasinet som jag var trognast. Nu känns det hemskt att jag helt missade dess undergång. Som tur är finns ju åtminstone den brittiska upplagan kvar, jag får väl köpa den till överpris på Kvantum när saknaden blir för stor...
De firar dessutom 10-årsjubileum i år och bjuder på samtliga omslag genom åren på sin hemsida. Det var roligt!
Hur söt är inte Posh på sitt omslag från 2003??! Hon ser så naturlig och liksom mjuk ut.


1 kommentarer :

Anonym sa...

Jag vill också ha glamour!!! trodde bara att det var extremt svårt att få tag på den eftersom de flesta affärer slutade sälja den en efter en... :(/


Natta

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos