onsdag 16 mars 2011

Onsdag

vid tangenterna: Jessica kl. 18:33
Det här är en sån där dag när jag liksom småpysslar med grejer om vartannat och varvar det med att bara... hänga runt liksom. En jävla massa tvätt hade vi imorse.
Var uppe på stan och köpte te och så, var inne på Lindex två ggr (...) och kollade och klämde på en väska som jag inte kan bestämma mig för om jag verkligen "behöver" eller ej. Köpte lite naturgodis som ändå var tillräckligt mycket för att göra mig sådär seg och mätt.
Betalade för pro-account igen på gamla bloggen, för det såg så deppigt ut med fula annonser all over the place. Meckade lite där.

Kvar att göra:
Bädda sängen (inga lakan i)
Köra lite trappis?
Vika tvätt

Men nu: SIMPSONS.

1 kommentarer :

Anonym sa...

men söte du är då :D we need to catch up! kommer hem runt den 26-27:e :)

natta

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos