torsdag 19 september 2013

Ugh.

vid tangenterna: Jessica kl. 11:18
Och vi som trodde att det nog faktiskt inte fanns ett enda YC som man inte skulle vilja doppa näsan i...
HÄR har ni beviset på att vi haft FEL! 

Blir nästan lite illamående bara av att se det. Jag menar, bortsett från det faktum att jag inte äter kött längre så skulle jag inte vilja påstå att jag någonsin haft en längtan efter att mitt hem skulle lukta bacon... när ingen faktiskt ÅT bacon. Och även om det här ingår i deras limited edition Man candles så är jag ganska skeptisk till tanken att män skulle vilja det heller?

4 kommentarer :

Matilda sa...

Ä fy fan vad äckligt..

Jessica on 19 september 2013 kl. 12:52 sa...

Hahahah I KNOW! Föreställer mig att det luktar typ rökigt och... flottigt. Hahah.

Elin on 21 september 2013 kl. 17:10 sa...

Ja min syster såg det i USA i somras, så typiskt amerikanskt! Och sjukt ogott!

Jessica on 21 september 2013 kl. 23:12 sa...

Endast amerikaner kan komma på något sånt här. Blää.

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos