fredag 6 september 2013

Gotta get down on friday

vid tangenterna: Jessica kl. 23:28
i love my cat, sleepy, sweet
God kväll, god kväll och hej i fredagsmyset.
Jag  är trött som en liten vante men är väldigt glad över att den här veckan är över och att det äntligen är helg. En EFTERLÄNGTAD helg. Herregud, ja.

Äntligen har jag varit i kontakt med telefonverkstaden... som tycks ha tappat bort min telefon. =S "Vi har den här någonstans hos oss, men den ligger inte i den lådan den borde ligga i. Kan vi återkomma till dig på måndag när vi kanske fått lite ordning på det här?"
 Inget förvånar mig längre. Alltså på riktigt. Skulle de säga att en dinosaurie hade klampat in genom väggen på deras kontor och tagit min telefon med sig så skulle jag inte ens höja på ögonbrynen.
Jag. Orkar. Bara. Inte.
Snälla, snälla, snälla: låt mig bara få tillbaka min telefon snart? Jag dör utan den.

För övrigt så ÄLSKAR JAG TOBBE mest i hela världen lite extra mycket ikväll, för han har köpt naturgodis till mig. Då blir jag glad.
Nu ska jag gå och sleep the shit outta that bed. Gonatt och farväl!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos