måndag 30 september 2013

Molntäcke över staden (men årets sista lyxkryssare ligger för ankar här idag)

vid tangenterna: Jessica kl. 11:37
Jomen hej hej hej,
hoppas måndagen behandlar er väl?
Jag sitter och har superångest med min programmering. Pendlar mellan att halvgrina och tänka att jag hoppar av skiten nu så att jag kan söka igen sedan och att vara arg över att de ska göra allt så krångligt. När jag väl har skrivit ett program som gör exakt det som det ska så inser jag att de ju vill ha en klass och en main-modul. Hela mitt program är i en och samma fil. AAHHHHHHH.

På det är jag förkyld och har dessa förbannade visdomständer vansinneständer som gräver hål i mina kinder och i mitt förstånd. Wääähhh.
Sjukt gnällig idag alltså. Återkommer senare, om jag överlever programmeringen. :(

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos