söndag 22 september 2013

Kärleksbrev till en smartphone.

vid tangenterna: Jessica kl. 13:52
Jag måste bara dela med mig av detta:
Jag är så lycklig över min nya telefon! Fyfan vad jag älskar den. Jag trodde inte att jag kunde avguda en telefon mer än jag gjorde med min s3:a, fast det är förstås inte förvånande att uppföljaren är ytterligare finjusterad och alldeles, alldeles underbar.
Kärleken till en pryl alltså... Det är fint.
Hehe.

Summa summarum: Hela den omständiga och frusterande historien med min s3:a och dess ickelagning(ar) och försvinnande fick åtminstone ett lyckligt slut. En ny och (om möjligt) ännu bättre telefon och två kostnadsfria månader på mitt abonnemang som kompensation.
Väl uppstyrt, 3!♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos