onsdag 25 september 2013

Köldknäpp

vid tangenterna: Jessica kl. 21:23
Hej hej hej hej.
Idag blev det jättekallt. Ja, sådär så att jag var tvungen att ta fram jackan. Inte jeansjackan eller baseballjackan, utan den riktiga, fodrade jackan. Håhåjajaja. (sa den gamla tanten) Och mitt handeksem ballade ur totalt (med stor hjälp av den sjukt dåliga luften ute i frakten på jobbet också, förvisso) så så fort jag slutade jobba så fick jag snällt knata in på apoteket och köpa hydrokortison och en annan handcreme som ska rädda mig. MY SAVIORS!
Oh well.

Jag lyckades äntligen lägga vantarna på ett nummer av den återuppståndna tidningen CHIC! Jag är SÅ GLAD att de är tillbaka! Som glossigt magasin också, jäääähh.

Jag jobbade 9-17 och Tobbe jobbade hemifrån, så för en gångs skull fick jag komma hem och känna doften av mat på spisen = lyx! Och dessutom riktigt, riktigt fantastico svamprisotto! Finaste du.♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos