onsdag 4 september 2013

Ett stycke fredag NU vore fint, please kind siiir?

vid tangenterna: Jessica kl. 20:47
Jag är så trött den här veckan att det finner inga gränser. Helt slut. Jag blir lite förfärad varenda gång jag kommer på att det bara är onsdag och att jag har delat pass imorgon och hela äckeldagen på fredag kvar att jobba innan det är helg. (Bitter? Moi? Whaaaaat?) Det enda jag vill är att krypa in under en filt och gömma mig. Jag är verkligen som en sim vars största farhåga har besannats och jag har gått back med typ 8000 ambitionspoäng x2 och den där kokodoktorn måste komma och typ hypnotisera en medan simmen ifråga sitter och spelar blubb-blubb-blubb med fingrarna på läpparna och har små fåglar ovanför huvudet.

Jag har försökt gå vidare med det här inlägget men det blir bara en massa text som raderas. Jag har helt enkelt inget vettigt att säga, jag är bara gnällig och tröttast i vääärlden. Ungefär. Hejhej.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos