tisdag 10 september 2013

- Ding a ling -

vid tangenterna: Jessica kl. 20:16
I våras blev jag väldigt förälskad i ett par solglasögon från Le Specs. Det var VERKLIGEN kärlek vid första ögonkastet, från den stund då imso.com (som då hette notme.se) lade upp en förhandstitt på våren och sommarens solglas på instagram. Min blick naglades direkt vid de där runda raringarna, även om de låg i en hög med minst lika snygga bågar. Sedan har jag varit lite för snål hela sommaren. 2 par Ray Ban´s inom loppet av några månader grävde liksom en liten grop i min solglasögonbudget (och studentplånbok, för den delen). Och så gick mina svarta rundisar från Lindex sönder någon gång i förra veckan, vilket gjorde mig lite ledsen och fick mig att tänka på de här igen. Så jag googlade... och fann dem på rea för halva priset på cdon! AAHHHH!! 

Igår hämtade jag ut dem. Det enda tråkiga är att de är lite repiga mitt på skalmen, precis vid näsan. Som om någon tappat dem i ett betonggolv, typ. Om man zoomar in på bilden av mig med dem så syns det. (Såg nu att det syns på den översta bilden också, på "näsbryggan" till vänster.) Jag har kontaktat cdon och frågat om det finns möjlighet att byta, så nu håller vi tummarna. Annars... får det väl vara. Men det är ju lite surt förstås. SÅKLART att något ska vara fel liksom. Det är ju trots allt mitt theme för 2013! Hahaha. Fml.



0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos