onsdag 11 september 2013

Bring it on!

vid tangenterna: Jessica kl. 11:38
BRA START PÅ ONSDAGEN!
- Telefonsituationen är på väg att lösas - check!
- Jag har KOMMIT IN PÅ EN FRISTÅENDE KURS! - check!
Detta är bra på ett antal nivåer: För det första så är jag jätteglad förstås, mitt självförtroende behövde verkligen det här. För det andra så gör de 7,5 poängen att jag hamnar i ytterligare en urvalsgrupp till antagningarna (förutsatt att jag klarar kursen och ror hem poängen förstås... gulp) vilket gör att jag tillsammans med högskoleprovet sedan är med i tre olika urvalsgrupper vilket förbättrar mina odds att komma in på det jag söker avsevärt. (Så mycket har jag förstått av allt det där med grupperna.) För det tredje så är det kanonbra att jag får något att sysselsätta mig med i höst (när jag inte jobbar) istället för att sitta och vara bitter i väntan på bättre tider. Haha;)
Ni lär få höra mer om det här framöver.

Dessutom:

- Jag har en ny, fin och stooor skärm till datorn! - check!
Det är faktiskt Tobbes gamla, så "ny" är ju en tolkningsfråga. Men för mig är den ny. Och om jag får säga det själv så tycker jag att den lyfter hela mitt skrivbord! :D

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos