onsdag 18 september 2013

130918

vid tangenterna: Jessica kl. 11:45
bild via weheartit
Hej buddies,
idag trooor jag att jag har kommit ikapp med min sömn igen. Jag och Puff snoozade till 08.30.
Som sagt - jag är för gammal för att vara ute till halv fem en lördag. Ironiskt nog så har mina visdomständer kommit i otakt och istället för att växa en i taget typ varannan månad så har båda vaknat till samtidigt den här gången. Det gör att jag blir svullen hela vägen ner i halsen och känner mig allmänt snurrig. Joråsåatteh! När den ena mätaren fylls så ska den andra bli röd igen. ( <-- sims-tänkande)

Jag kunde inte låta bli att göra en grej idag. Bli inte arga, okej?
Men jag lyssnade på julmusik. KUNDE inte låta bli. För någon vecka sedan eller så lyssnade jag på en låt, det var vad jag tillät mig själv. Men idag blev det en hel liten kavalkad av Bublé, Sanna, Sonja & Shirley och Colbie Caillat. JAG KUNDE INTE MOTSTÅ. Miso solly.

Nu ska jag plugga, farvääääl!♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos