måndag 30 september 2013

Tjejfest i mina öron i höst

vid tangenterna: Jessica kl. 18:13
Jag har nu förhandsbokat följande tre ladies kommande plattor:
 - Miley Cyrus "BANGERZ" (hahaha hon är så utflippad just nu. Älskar ´na.)
 - Katy Perry "PRISM" (hon har snarare taggat ner och återgått till sin ursprungliga stil. The California Gurl is DEAD! Moahahaha)
 - Lady Gaga "ARTPOP" (Gaga är ju Gaga. Och det säger ju allt. Även om hon har en hyfsat "normal" < för att vara Gaga > look just nu så kommer hon vara klädd i en dammsugare nästa månad, typ. Och det är ju därför vi älskar henne, right?)




Dessutom har jag beställt Jewel´s NYA JULSKIVA!! "Let it snow: A holiday collection". Hennes förra, "Joy: A holiday collection" är ju en av mina favoriter och på den här så bjuckar hon bl a på "Silver bells" (kan aldrig gå fel), "I´ll be home for christmas" (samma där) för att inte tala om min om-jag-var-tvungen-att-välja-en-enda-julsång-att-lyssna-på-i-resten-av-mitt-liv: "Have yourself a merry little christmas". Ahhhh!!
Medan "Joy" var mer spirituell i sitt låtval så är ju "Let it snow" mer klassiskt (l)ju(v)lig. OCH DET GILLAR VI. *vansinnigt lyriskt fniss*

2 kommentarer :

Elin on 3 oktober 2013 kl. 19:48 sa...

Åhh gud, det där är den bästa SNL sketchen haha! Det var speciellt kul när vi skulle förklara teabagging för min kära far och han började googla bilder när han inte fattade, ujuj!

Jessica on 5 oktober 2013 kl. 17:22 sa...

HAHAHA! Jag dör.

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos