onsdag 8 maj 2013

Magiskt

vid tangenterna: Jessica kl. 09:29
Hej buddies!
Alltså. Fågelkvittret these days. Jag finner aldrig riktigt orden för att beskriva maj rättvist. Det är en slags magi i luften den här månaden, förväntningarna på sommaren och vetskapen om att skolan snart är slut... och så min födelsedag som final den 29:e! ;) Jag brukar ju säga att min och mina systrars födelsedagar är lite tidsmarkörer för mig: Julias den 13:e mars är startskottet för våren, min i slutet av maj för sommaren och Jennys den sista (31:a) augusti knyter ihop sommaren. Och efter det så börjar väntan påjulen, hehe.

Jag blev nästan lite chockad över att se trädet på bilden nyss, det är nedanför vår balkong. (Fråga mig inte vad det är för sort för där går jag bet.) Det har slagit ut bokstavligt talat över natten!!
Magiska maj - fan vad jag älskar dig, du konstverk av månader.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos