måndag 20 maj 2013

Måndelimåndag

vid tangenterna: Jessica kl. 14:47
Helgen gick ALLDELES för fort. Tokigt.
Igår var vi hos Jenny & Jens ute på Lisö på dagen och fikade och busade med smågodisarna. MYSIGT.
På kvällen gick vi på bio och såg The great Gatsby. Det var kanske inte optimal timing för Tobbe med tanke på VM-finalen och egentligen skulle vi se den på tisdag (imorgon) då den visas i 2D istället för 3D (jag hatar 3D, överskattat SKIT är vad det är - i synnerhet med de sjukt obekväma glasögonen som erbjuds på vår biograf, hoppas de byter ut dem snart). MEN då ska jag på styrelsemöte med bostadrättsföreningen, så det sket sig. Dock så kom vi faktiskt hem i början av den andra perioden, så det var ingen fara. ;)

Filmen var i a f underbar. Galet SNYGG och med grymt soundtrack. Jag har inte läst boken, men måste göra det nu. Såvitt jag förstått så har de hållit filmen väldigt trogen till boken så jag tror inte att jag blir besviken. Dessutom är det ju en klassiker, så nu om något är väl en bra tidpunkt att greppa ett exemplar.

Idag sitter jag och ska göra en liten grej till skolan och jag vill bli klar idag, för då är jag ledig resten av veckan. :D
Känns som ett sjukt osammanhängande inlägg det här, men hey! Ni fick åtminstone ett livstecken. Heheehee.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos