lördag 11 maj 2013

Det jag sysslar mest med just nu:

vid tangenterna: Jessica kl. 16:43
Mitt liv är just nu ganska inrutat på två olika saker: Bodylicious-träning och slutspurten av min utbildning.
Idag stod egentligen bara det korta "Bikini-fit"-passet på schemat (i boken), men jag kände för ett mer krävande pass så jag komponerade ett eget med övningarna i boken och med hjälp av de olika passen de komponerat. Det blev bra! Det var härligt vidrigt. Hehe.

Efteråt gjorde jag min favvo-smoothie från boken, deras "Back on track-smoothie". Kokosvatten, spenat, mango och banan. GOTT.♥

Nu måste jag fräscha till mig lite för vi ska ner till hamnis och grilla med la familia!:)

2 kommentarer :

Hello cupcake on 12 maj 2013 kl. 12:35 sa...


Åh, den har jag också tänkt prova!
Man vart har dom kokosvatten i butiken? Hittade inget igår,hade ju iofs hade jag inga linser i ;)

Jessica on 12 maj 2013 kl. 15:56 sa...

Jadå, på Kvantum så står det vid läskburkarna och det, precis när man kommer ut från Mejeritorget! Ganska dyrt dock, så jag brukar göra den på vanligt vatten ivland också, det är nästan lika gott;)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos