fredag 3 maj 2013

Fun fun think about fun

vid tangenterna: Jessica kl. 18:07
... och just idag och NU så är det roligaste jag kan komma på att få SOVA. 
Tobbe jobbade lite inatt, så han kom och lade sig vid halv ett (tror jag). Då hade jag redan haft svårt att sova eftersom en sjukt irriterande rethosta tittade fram bara sådär POFF! när jag stängde av tv:n efter Dragons den tagit slut. Nåväl, när han kom och lade sig så somnade jag om efter en stund. Sov dock dåligt redan då, hur jag än låg så var det obekvämt liksom. Ni vet hur det kan vara ibland. När jag väl har somnat in ordentligt så väcks vi klockan fyra (!!!!!) av att Tobbes telefon ringer och det är något om jobbet. Då vaknade Lizzie till liv, så efter det så bestämde hon sig för att leva rövare. Det var saker som skulle petas på - ni vet när de sitter och liksom gräver monotont på tex en tidning tills man helt enkelt får psykbryt på dem? - och knuffas på, blommor som skulle ätas så att de nästan välter, byråer som skulle hoppas upp på för att knuffa ner saker från etc etc etc. DET TOG ALDRIG SLUT. Varje gång vi var på väg att slumra in igen så började hon med något nytt. Och då blir ju förstås Puff, som ligger bredvid mig på kudden, alldeles stissig och kan inte slappna av, så han reser sig och snurrar runt och flyttar på sig hela tiden.
Med andra ord kan jag säga att Lizzie inte låg på topplistan direkt imorse.

Vi såg båda två till att avsluta för dagen vid lunchtid och då åkte vi till Haninge för att fixa nytt pass till Tobbe. Medan han satt hos polisen och väntade (och läste sin medhavda golftidning) så strosade jag runt i centrum.
Nu är jag helt slut. Jag lär somna vid åtta liksom. Ughh. MEN: DET ÄR FREDAG!♥

2 kommentarer :

Hello cupcake on 3 maj 2013 kl. 19:22 sa...

Jag bokade tid den 14 maj för det var 2 timmars väntetid när jag var där och jag hade inte tid (eller lust) att vänta..
Hur länge väntade Tobbe?

Jessica on 4 maj 2013 kl. 16:51 sa...

Aa okej! Då kan vi väl räkna med att boka i slutet av månaden då:) Han fick vänta en dryg timma. Folk kanske inte är lika sugna på att hänga där en fredag som på en måndag? ;)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos