tisdag 21 maj 2013

--> Schools out <--

vid tangenterna: Jessica kl. 11:48
just a stupid gif of MOI

Igår e.m lämnade jag in kompletteringen på uppgiften jag hade kvar att fixa och idag har jag fått besked om att betyget på uppgiften höjs till VN. Thankyouuuuu.
Nu är det bara att vänta in betygen. Kurserna slutar inte officiellt förrän på fredag, men jag har inget mer att göra nu - jag har sommarlov resten av veckan! :D Tobbe skällde lite på mig för att jag hade mitt vanliga alarm ställt imorse ("jag trodde du skulle ta sovmorgon idag!"), men det är ju jäkligt gött (hatar det ordet - ändå kan jag inte låta bli att använda det med jämna mellanrum) att få snooza med gott samvete!
Igårkväll när jag satt och dog lite i soffan så kände jag hur insikten om att jag är färdig (för den här terminen) började sjunka in. Jag har fortfarande inte riktigt hajat. Jag har inte riktigt insett själv hur inne i det här jag har varit liksom. I synnerhet de här sista två kurserna har verkligen tagit all min energi - inte så mycket för att de har varit svårare, för det har de inte, men mest för att jag var så rädd för att plötsligt misslyckas och tappa fart på slutspurten, så att säga.
Men nu är jag klar och det känns OVERKLIGT. Weeeeeeeeeeeeeeeeeee!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos