onsdag 22 maj 2013

Två favorit-appar (Android) som INTE är för fotoredigering:

vid tangenterna: Jessica kl. 16:37
Hej och välkomna till den nördigaste sidan av min personlighet: Den som snöar in på saker och funktioner som du absolut inte behöver för att överleva.
Jag har tipsat om fotoappar tidigare - fast jag skulle kunna lista ett helt gäng nya eftersom det var ett bra tag sedan nu - så därför tänkte jag att den här gången tar vi två som inte har med bilredigering att göra.

Ett: Jag är en sucker för live wallpapers och jag har redan tipsat om mina favoriter när det kommer till utvecklare av dessa, men de är värda att promotas igen: DUALBOOT.
Älskar deras 3D-bakgrunder - min favorit över alla är förstås Christmas HD. Häromdagen köpte jag den senaste, Forest HD. Den är så fiiin. Den nya favoriten faktiskt, näst efter jultemat då. Hahah.
DualBoot forest HD screenshots


Två: Notebooks. Jag har länge stört mig på att det förinstallerade anteckningsprogrammet på min s3:a inte riktigt är vad jag önskar - och den här appen är allt det jag sökte. Snyggt (vilket inte var något krav men helt klart ett plus), lättnavigerat och smidigt. Dessutom kan man välja att lösenordskydda appen, vilket jag tycker är bra. Jag blir alltid lite störd av annonser, så jag köpte pro-versionen (för ca 13 pix). Har man inga probs med annonser så är gratisversionen i stort sett likadan såvitt jag förstått.



0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos