måndag 6 maj 2013

Det är bara inte RÄTT.

vid tangenterna: Jessica kl. 15:58

Att jag måste sitta framför datorn och försöka vara kreativ när det är helt underbart att sitta i solen på balkongen, alltså. Fml.


En annan sak som inte var rätt var den högra av mina nya löparskor som jag köpte i Barkarby. Imorse när jag skulle inviga dem så kände jag att den ena verkligen klämde liiite för mycket för att bara vara "ny sko-känsla", så när jag kom ner till Viaskolan var jag tvungen att stanna och ta av den - och notera att den var i stl 39 istället för 40. Bara den högra, alltså. Argghhhh. Men jag har pratat med Nike Factory Store och jag ska posta skon imorgon, sedan skickar de en 40:a samt ersättning för portot till mig. Himla snällt! Älskar tillmötesgående och serviceminded butiker och företag.♥ (Well, duuuh?? iofs) Jätteskönt att slippa lägga soppapengar och tid på att åka dit och byta den.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos