tisdag 7 maj 2013

The perks of studier hemifrån:

vid tangenterna: Jessica kl. 12:01
Okej att jag har insett att det kan bli lite ensamt och så, men dagar som den här så är det FANTASTISKT att plugga hemifrån ju. Såhär ser mitt kontor för dagen ut;

Ja, jag kommer högst troligen att ha en mindre kul värk i nacken om några timmar, men det är det fanemej värt för att kunna sitta härute med glasen helt undrandragna (på balkongen alltså, vi har ju inglasad) och en D-vitaminboost som heter duga. Tusen gånger bättre än att sitta inne i datarummet med persiennerna nere och känna sig miserabel, typ som Neo i början av Matrix. Dock så var jag tvungen att skriva upp ny solskyddsolja  på inköpslistan, för när jag sprutade på mig lite förut innan jag satte mig här så kände jag väldigt kort efter att den från förra sommaren luktade helt kemiskt nu. Hade jag stannat kvar inomhus så hade jag mått illa nu :S

Nu är förresten den vilsekomna 39:an (skon) på väg tillbaka till Nike Factory Store! Hoppas att jag hinner få min 40:a innan helgen... Oddsen känns ju åtminstone bättre när jag fick iväg den idag, men det är ju en sån där typisk majvecka (röd dag mitt i alltihop) så vi får väl se. May the odds be ever in my favor.

Det här lilla "Italien-kitet" kom med posten från H&M förut också:


Alla fyra grejerna gick på 250 pix! :D Förra årets bikinis kastas typ bort vid den här tiden.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos