tisdag 28 maj 2013

Tisdagen den 28:e maj 2013

vid tangenterna: Jessica kl. 14:25
Jag försökte maila ett god morgon-inlägg vid åtta imorse, men det ville tydligen inte publiceras. Oh well, vi överlever väl allihop ändå.

Min dag so far har bestått av att vara i kontakt med både NKC och Jensen för att klura ut vart mina betyg skickas nu när kurserna är över. Det var inte, som jag och även NKC trott, till dem som de sänds, utan till Stockholm stads kommun. Argghhhhh. Och dessutom kan det dröja två veckor tills betygen är inlämnade dit. Jag vill ju liksom få iväg dem till VHS så fort som möjligt så att jag bara kan släppa det här sedan och snällt vänta in antagningsbeskeden.
Det där hade jag dock kommit fram till vid tio, därefter kilade jag ner till Konsum för att ÄNTLIGEN hämta ut min löparsko från Nike. Jag fick ju en i fel stl, som ni kanske minns? Det var ju trevligt åtminstone, att ha ett komplett par:) Den ensamma vänsterskon ser så lycklig ut nu bredvid sin syster. Hehe.
Sedan har jag och katterna hängt på balkongen, men för en halvtimma sedan så gav jag upp för det blev alldeles för varmt. (!) Hoppas verkligen att det här vädret hänger kvar lite nu, åtminstone imorgon också... när jag fyller år! Moahahaha.☺

Lizzie illustrerar hur vi alla tre kände oss på balkongen.

Morgongos med le Poof ( = Puffs namn på franska).

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos