lördag 19 maj 2012

WELL HELLOOO

vid tangenterna: Jessica kl. 17:15
HEEEEJ!
Jag har saknat er! Har verkligen inte haft tid eller möjlighet eller ork att blogga förrän nu. Först en massa jobb - medan "alla andra" ääääälskar långhelger så hatar jag dem eftersom det alltid blir kaos på jobbet när de infaller. Nästa år ska jag uppskatta dem mer. Sedan spenderade vi dagen igår med Lisö-gänget och idag har vi hängt i hamnen och gjort lite nytta här hemma... Typ.

Jag har precis svept en flaska AloeVera-dryck. Följande stod på flaskan: "Avnjut Aloe Vera drycken välkyld, som ett mellanmål, efter träningen eller bara som en god törstsläckare." Jag ba: Höhöhö, som mellanmål? Okeeeej...
Men nu känner jag mig sjukt mätt. Det är väl fruktköttet som gör det... Grymt god var den iaf, kommer nog bli nya följeslagaren till beachen i år!:)

Jag ska blogga skiten ur er en liten stund nu, för jag har massor av bilder att visa! Weeeeyyyy:D Stay tuned!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos