torsdag 24 maj 2012

Torsdagen, lite snabbt sådär.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:49
Jag har jobbat delat pass. Vi har ingen landgång just nu, för den byts ut så resenärerna utan bil måste ledas av och på via bildäck och DET ÄR VIDRIGT. AAARRRGGGGHHHH.
Ärligt talat. Jag hatar det mycket - det är bara totalt kaos och sura miner hela. jävla. tiden.
Inte roligt för någon, vare sig oss eller passagerarna. Dock så verkar 80% av dem tro att detta är något vi gör på pin kiv för att jäklas med dem. FÖR DET ÄR SÅ PRAKTISKT FÖR OSS ATT TA ER ÖVER BILDÄCK!! JAAAA! 
Åhhhh. Jag orkar inte. Thank god att jag är ledig i helgen.

Jag har gymmat. Var seg i kroppen idag, blev trött i benen tidigare än jag tyckte var okej så sista kvarten på löpbandet var inte så givande som jag hade önskat. Men svettig som en gris blev jag! Alltid något. Ehehehe.

Jag har bakat. Och slängt den här förbannade pajen.
Sedan har jag gjort en kaka/paj som säkert är skitäcklig. Det gick åt helvete med baket idag, helt enkelt.

TUR DÅ FÖR MIG att jag har en mamma som har bakat mina favviskakor (på bilden) och en storasyster som hjälper till och gör tårta. Jag älskar er, vad skulle jag göra utan er?!


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos