tisdag 8 maj 2012

Many me´s!

vid tangenterna: Jessica kl. 22:11
Jag var helt död när vi avslutade övningen vid 12 idag. För det första är jag ovan vid att behöva gå upp tidigare än vanligt både igår och idag (började 07 igår och 08 idag, börjar ju 09 annars under lågsäsong) och för det andra måste jag reagera på pollen just nu eller något (eller så är jag bara på väg att bli galet förkyld) för jag är täppt i näsan till och från, nyser oavbrutet och känner mig bara helt jäkla urlakad.
Tänkte ta mig ner och gymma imorgon, hoppas att det kan kickstarta mig lite!
Övningen gick i a f helt okej, det var mycket att göra och tänka på (jag var terminalvärd = stort ansvarsområde) och efter 1,5 timma så kände jag mig bara helt... tom. Fick typ blackout och visste inte riktigt vad jag skulle göra. Det hade nog förvisso en del att göra med nyss nämnda trötthet också. Jag fick massor med beröm och uppmuntrande ord från mina fina kollegor när jag kom ner igen efter att vi avslutat, det värmde och gjorde att det kändes bättre. (:♥

Måste säga att det känns JÄTTESKÖNT att den här dagen är förbi nu. För att fira att våra övningsgruppsmöten nu kan handla om något annat än bara "Åke" lade jag mig och sov på sängen en timma på eftermiddagen. I´m wiiiild! Hihiii. Somnar verkligen på två sekunder i nya sängen. Herregud vad jag älskar den! :D

Nu har jag offrat de första 10 minuterna av GCB på att blogga, så nu måste jag rusa till sängen/tv´n. PUSS!


P.S: Vi var på soptippen idag och dumpade gamla sommardäcken till Saaben. Jag körde (som vanligt numera) och jag var rövdålig idag. Helvete. Hade glömt hur frustrerande det kan vara när man har en dålig dag. Minns att varje bra körlektion alltid skulle följas av en som gick åt helvete. Jag har fått in vanan så bra och känner mig väldigt avslappnad men ändå fokuserad i min körning nu, men idag... Näe. Blä. Fyfan vad jag sög. D.S

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos