söndag 27 maj 2012

Vart tog helgen vägen?

vid tangenterna: Jessica kl. 19:35
Söndag kväll igen alltså. Och imorgon börjar jag 07.00. Huga. Vad härligt då att jag har min fina cykel nu och bara kan rulla nedför backen. Hihii.
Men hur gick det till? Helgen bara försvann. Och i dess spår har den lämnat efter sig x antal av världens godaste kakor (små cremefyllda historier som smakar som himlen, typ), pasta, potatis och ost i min mage. Herregud. Alla principer bara kastas åt sidan vid sådana här tillfällen. Imorgon blir det gymmet igen. Och uppstyrd kosthållning. :) Dock så har jag haft en såååå mysig och fin helg. Är så tacksam över presenter, uppvaktning och bakning.♥
Nu ska jag hoppa in i duschen. Latergater!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos